Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΛΕΣΒΟΥ «Κ.Α.ΛΕΣ.ΜΑ»
Διεύθυνση: Mυρογιάννη 2 Μυτιλήνη   
Τηλ.: 6938464018
E-mailkalesma@sch.gr
Site: http://kalesma00.blogspot.gr            
Aριθ. Πρωτ.  26/19-3-13         
      ΠΡΟΣ:
 Κ. ΚΩΝΣΤ. ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΘΠΑ,
            ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1) Κ. ΚΩΝΣΤ. ΤΖΑΒΑΡΑ ΑΝΑΠΛ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΘΠΑ,
2) Κ. ΘΕΟΔΩΡΟ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΘΠΑ        
   3) ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                                                                                                            4) ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
5) MME
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
με λύπη και αγανάκτηση διαπιστώσαμε ότι η προκήρυξη της 4ης φάσης τουπρογράμματος επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη», που είναι ενταγμένη στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 και υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, δεν συμπεριλαμβάνει τους εκπαιδευτικούς Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ06).
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου μας υπήρξαν πρωτοπόροι στη χρήση των ΤΠΕ καθώς και στην πραγματοποίηση προγραμμάτων Ε-ΤWINNING,COMENIUS κ.α., όπου η άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία τους.
Θεωρούμε πως η επιλεκτική πρόσκληση κάποιων ειδικοτήτων και η απόρριψη άλλων αντιτίθεται στην αρχή της ισονομίας και καθιερώνει μια αυθαίρετη και αντιπαιδαγωγική διάκριση κυρίων και δευτερευουσών κλάδων.
Επιπρόσθετα, σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, οι εκπαιδευτικοί, κάτοχοι πιστοποίησης δεξιοτήτων στις ΤΠΕ Β’ επιπέδου έχουν αυξημένη μοριοδότηση στις περιπτώσεις κρίσεων για θέσεις ευθύνης, γεγονός το οποίο καταστρατηγεί την ισονομία και την ισοτιμία ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων.
Παρακαλούμε λοιπόν, να κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να μας δοθεί το δικαίωμα συμμετοχής στην επιμόρφωση άμεσα και όχι ίσως αργότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου